Mi Cofradia APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

Mi Cofradía: Een Trivia Spel voor Heilige Week Enthousiastelingen

Mi Cofradía is een gratis Android spel ontwikkeld door GCH Creaciones waarmee je je eigen Broederschap en broederschap kunt creëren en beheren. Het belangrijkste doel van het spel is om vooruitgang te boeken door Triviale vragen over de Heilige Week in Sevilla te beantwoorden en alle 50 prestaties te ontgrendelen om de Hall of Fame te betreden als een erkende broeder.

Het spel biedt een vermakelijke ervaring voor liefhebbers van de Heilige Week terwijl ze wachten op de processies met Pasen. Het spel is echter mogelijk niet geschikt voor degenen die niet bekend zijn met de tradities van de Heilige Week. Bovendien hebben sommige gebruikers verwarring gemeld over het badgesysteem, waarvoor alle badges van hetzelfde type moeten zijn om het Badge Altaar te ontgrendelen. Over het algemeen is Mi Cofradía een leuk en uitdagend trivia spel voor fans van de Heilige Week.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Mi Cofradia

Heeft u geprobeerd Mi Cofradia? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.